Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2006 17:23 - за (ре)формите на лудостта
Автор: idiot Категория: Други   
Прочетен: 6381 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

аз пак си се мотам из нета и съвсем случайно попадам на един от любимите на всички съвестни люде, които просто се мотат из нета с идеята да убият малко време постове. А именно: "Прегледайте блога. Има смисъл. Дайте гласа си за него.". Ъ? Що? Ми да то мноо хубаво - ние всички искаме да ни четат писанките ама не всички се рекламираме така нагло. То хубаво да го прегледаме, дали има смисъл е изцяло въпрос на гледна точка а да дам гласа си за него пък си е изцяло моя работа.
Обаче, като сме се хванали на хорото я вземете та го поразгледайте въпросния блог 
Аз го четох няколко пъти докато вдена за к`во иде реч, не че претендирам за интелигентност ама наистина очаквах да се светна още при първия внимателен прочит. Вероятно една от причините е, че обикновено авторите на блогове (особено в категория Други) в първият си пост споделят две три думички с какво смятат да ангажират вниманието на случайния посетител. Обикновено въпросния първи пост е кратичък ... ега ти краткото тука. Алоу, душко ми в първия пост имаш програма за 3-4 парламента бе. За тия, които нямат намерение да го прочетат (със сигурност ще са много) ще направим кратко обобщение:
Ни в клин ни в ръкав авторът (известен само с авторитетното "мъж", "банков юрист", от което може да се разбира всичко: включително, и че поради некадърност или просто липса на всякакъв професионален опит, да стане адвокат, съдия, нотариус или нещо друго се е намърдал в някой банков клон да търчи по ипотеки и искови молби) ни залива с огромно количество "предложения за реформа". Конкретно, тъй докат си пишем из нета, да приватизираме 31 държавни обекта, предъвквайки пица на обяд да отдадем на концесия 17 други обекта, със следобедното кафе да изградим или построим 9 още по-други обекта и за вечеря да отметнем 33 други точки. 
Дотук див разкош! тъй като не претендирам за особени познания в областта просто ще помоля някой да ме светне за какво евентуално би ставало въпрос под т 24.  създаване на научен тотализатор, по подобие на спортния 
то няма лошо особено имайки предвид, че ще правим четвърта национална телевизия и четвърти гесеем оператор. В първия момент не можах да вдена що трябва да махнем акциза върху кафето, ама като се замислих, не е зле - гледкаме си четири национални телевизийки, звънкаме си по четири мобилни телефона и си сърбаме турско кафенце. 

Един процедурен въпрос: мило, ти как по-точно смяташ да направим тая работа? Ние по-точно какво да направим за приватизацията на Булгаргаз например? Да се юрнем към Бургас? 

Ти хубаво имаш право на мнение няма лошо, ама не е редно като видиш, че никой не ти чете ... предложенията за реформи, да се натрисаш на хорицата с постове от сорта на четете ме, заслужава си! 

Някак си не е етично.




Гласувай:
0



1. october - брех
03.04.2006 17:41
ти нема се спреш май а? :)
цитирай
2. estrella - Май не;)
03.04.2006 17:46
Като го гледам, тепърва започва:)
цитирай
3. анонимен - здравейте сладури
03.04.2006 20:50
днес май ми е на късмет - само сладури като вас двамата ми пишат на блогчето. е да сте ми живи и здрави

м др october формулата ти на лицемерния смях ме спука от смях (без лицемерието)
цитирай
4. idiot - уф, че съм идиот заспал...
03.04.2006 20:52
... ми забравих да се логна. горното е мое (то по принцип се разбира ама айде)
цитирай
5. estrella - Като ти гледам стила...
03.04.2006 21:03
чудя се да се зарадвам ли на коментара ти или да се притесня;)
цитирай
6. анонимен - aca378iberrydi
04.08.2011 01:47
I now, this is a great article.A successful blog needs unique, useful content that interests the readers
цитирай
7. анонимен - barabaklas23
09.11.2011 18:06
I think this was a very interesting post thanks for writing it!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idiot
Категория: Други
Прочетен: 1482675
Постинги: 19
Коментари: 470
Гласове: 668
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930