Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2006 18:50 - Как да станеш популярен за осем дни в блог.бг - опитът на Бенимакс
Автор: idiot Категория: Други   
Прочетен: 10520 Коментари: 16 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Имате ли някаква представа каква е средната успеваемост на един блог в блог.бг. На простичък език можете ли да предположите колко от читателите на вашия блог гласуват за вас? Аз бих заложил на един от 15-20. Вероятно ще кажете, че има и по-успешни: може би един от 10 или дори 5. Обаче имаме си челен пример един от трима гласува за блога на Бенимакс.
За да не бъдем голословни:
блогът е създаден на 08 април тази година
от създаването си има 155 посетители на блога 
от създаването си има (забележете) само 64 читатели прочели постовете
това обаче не пречи от създаването си да има 40 гласа
Постовете дефакто нямат никакво съдържание и са просто линк към други сайтове на фирмата

За момченцата и момиченцата, които си треперят за работата в Бенимакс:
Душици, ясно, че:
- бизнесът ви явно бая се е вкиснал щом сте опрели до толкова низък начин за реклама - да лъжеш с гласовете в блог сайт,
- нямате дори въображение да го направите малко по-незабележимо,
- нямате никакви скрупули в опита си да привлечете вниманието на иначе абсолютно незаинтересованите от предмета на дейност нещастната ви фирма посетители на блог.бг
- сте абсолютни профани в интернет рекламата, щом си нямате никаква идея къде да си рекламирате продукта
- сте закъсали отвсякъде, щом не можете дори да си платите за един свестен сайт (всичките ви линкове са все към фрии хост сайтове)
Всичко ни е ясно и без да ви четем, ама само едно не можах да си обясня: 
ВИЕ НАИСТИНА ЛИ НИ ВЗЕМАТЕ ЗА ТАКИВА ИДИОТИ?



Тагове:   блог,   как,   осем,   опитът,   Да,


Гласувай:
0



1. geo - Скоро...
16.04.2006 19:01
това няма да е така. Няма да даваме никаква възможност за такива манипулации в класациите. Дотогава, нека се радват... А че не разбират нищо от интернет реклама, то е ясно.
цитирай
2. viki02 - антиреклама
16.04.2006 19:03
Хич не ми дреме колко гласа ще имам, само се забавлявам с това. Мога да си дам колкото поискам, стига да ми потрябват!
цитирай
3. idiot - ъъъ, в смисъл?
16.04.2006 19:07
вики, не че искам да бъда като ония съученици дето гузно се подхилкват уведомявайки те, че докато говориш за тъпата класна тя стои зад тебе, ама я погледни надолу ... още по-надолу. Почти там, да, чак под черта:
там където пише: "за блог.бг"; "помощ" и "условия за ползване". нали виждаш чии мейл стои "за информация"?
цитирай
4. idiot - Съвсем между другото
16.04.2006 19:11
обикновено уведомявам щастливците, които стават повод да постна нещо ново с коментар или лично съобщение. Наште сладури от бенимакс са си включили проверката на постовете. След ден-два ще ми бъде интересно какво ще се случи с поста ми:

"Бенимакс - това, което търсите и това което намирате: http://idiot.blog.bg/viewpost.php?id=2656"
цитирай
5. idiot - я, има ефект
16.04.2006 19:23
само, че отрицателен: някой си даде гласа за сайта на бенимакс. То разкошно ама що трябваше да изпревари noir и estrella, от 20-та позиция ми се отхопна на 18.
Аз обаче оправих нещата и noir и estrella са готини и вече имат по един глас от мен.
Ха-ха нещата са си вече наред - бенимакс пак са на 20-то място
цитирай
6. angel - За "Банкера"
16.04.2006 20:49
Аз отдавна алармирах за подобно поведение от лидера в класацията по популярност, явно Хебросбанк са достатъчно либерални да позволяват на служителите си да правят реклама на продуктите им сами...
Също така ми се струва, че има доста, ама доста интересни числа в брой на посещенията на най-четените...
Но така или иначе, както казва Гео, скоро нещата ще се променят! :)
цитирай
7. viki02 - :-)
17.04.2006 04:17
Всъщност точно това не разбрах, каква е борбата за гласове. Не продавам круши та да си броя гласовете и да бързам напред в класацията. Ако ме четат и не гласуват това лошо ли е? Ако си сложа адреса на подходящи места ще направя бум. И защо, пари ли раздават що ли? Даскала да обясни на учениците.
Мен като ме четат от чужбина и мога да прибавя други държави какво от това?
цитирай
8. анонимен - Вики, абсолютно си права
17.04.2006 10:52
да ама някои душици явно много държат да си лъскат егото като се видят в челните места на класациите. Дет се вика "в живота не всичко е пари", е аз поне не го разбирах по тоя начин ама ...
цитирай
9. idiot - ей, много съм заспал
17.04.2006 10:53
пак забравих да се логна
цитирай
10. анонимен - Бенимакс
17.04.2006 16:36
Напълно си прав. Нищо не разбираме от реклама в интернернет.За всяка от дейностите на ф-мата сме направили глогчета в дира. Целта на този блог беше да ги обедини и да рекламираме само него.
Просто да сведем разходите до минимум , поне
в началото. А гласуването за блога е от наши приятели на които сме дали адреса му да го видят.
Приемаме всякаква помощ и критика.
С уважение : Бенимакс
цитирай
11. benimaks - Бенимакс
17.04.2006 16:38
Напълно си прав. Нищо не разбираме от реклама в интернернет.За всяка от дейностите на ф-мата сме направили глогчета в дира. Целта на този блог беше да ги обедини и да рекламираме само него.
Просто да сведем разходите до минимум , поне
в началото. А гласуването за блога е от наши приятели на които сме дали адреса му да го видят.
Приемаме всякаква помощ и критика.
С уважение : Бенимакс
цитирай
12. viki02 - idiot
18.04.2006 17:12
И да не се блогнеш, имаш си стил, познах те. Само ми е неудобно да те наричам така. Имам други представи и асоциации.
цитирай
13. idiot - Браво на Бенимакс
20.04.2006 11:54
едно от най-съществените според мен човешки права е свободата на словото. именно за това, и в защита на това свое изконно право, аз се шматкам из нета и плюя всичко и всички де що не ме кефят. Всичко що смятам, че по някакъв начин ми се натрапва, досажда, нарушава каквито и да било мои и чужди права е трън в моите очи и чудесен повод да початкам по клавиатурата. Естествено не очаквам, любов и признателност от охрачените от мен. То не очаквам и всенародна обич и преклонение дори от тия, които смятам, че в съответният момент защитавам. Абе правя си го ей така, щот имам право на свободно слово. Нормално аз не винаги съм прав. Тогава естествено е хората да ме критикуват. Ще ми се обаче в един такъв момент да преглътна жилавата храчка на тези, които ще ме оплюят и да заявя "напълно си прав". Прави чест на Бенимакс, че първо:
- публикуваха моя пост, въпреки че имаха възможност да го изтрият
и второ
- че в отговора, си дали поради благоприличие, дали поради добър PR определено запазиха добрия тон

естествено за да не остана по-назад по благородство и приличие аз пускам настоящия пост с всеобщия призив

уважавайте и чуждата позиция, дори и когато не я приемате

поздравления за момчетата и момичетата от Бенимакс, пожелавам ви успех в бизнеса, повече клиенти и да ползвате блога си по предназначение: пишете де! сигурен съм, че имате какво да кажете за вашия бизнес и ако не аз то има някой, който ще се заинтересува
Успех!
цитирай
14. viki02 - до автора
20.04.2006 15:38
Шапка ти свалям!
цитирай
15. анонимен - Абе майната им...
01.06.2006 17:05
Бенимакс, Банкера и тем подобни СПАМ-ери. Маийната им, не ги четете. А Вики е права. БЛОГ.БГ не е класация (и според мен). А горепосочените да правят каквото искат. Според мен ефекта от СПАМ-а им тук ще е нулев :-)

Поздрави
цитирай
16. анонимен - Крутой форум для женщин
23.10.2012 22:03
Пользователи форума <a href="http://forum.justlady.ru/index.php?showtopic=2071">www.justlady.ru</a> расскажут о лучших новинках и трендах из мира красоты и моды, помогут выбрать собственный индивидуальный стиль, поделятся секретами молодости и здоровья. http://www.justlady.ru – это крупнейший в Рунете женский форум, где ежедневно обсуждаются более 100 000 тем. Наш форум дарит уникальную возможность поделиться своими проблемами и радостями, откровенно поговорить о сокровенном, спросить совета и рассказать о своем опыте, пообщаться со старыми друзьями и приобрести новых.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idiot
Категория: Други
Прочетен: 1483962
Постинги: 19
Коментари: 470
Гласове: 668
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930