Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2006 14:17 - Да се коментирам ли, или да не се коментирам?
Автор: idiot Категория: Други   
Прочетен: 82694 Коментари: 18 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

е те тва е въпросът. Вдъхновението те цепи, ръцете треперят, пот капе по клавиатурата. Ентусиазъм, мозъчна буря и най-после: написал си пост, ама много як. Смяташ, че си избил рибата с него и всичко живо ще се юрне да чете и препрочита, да цитира хем да копира. Е, да, ама не. Никой не ти обръща внимание. Що? Да не би да са го цензурирали от сайта. Ммм, не. Постът ти се води в "избраните" и се види. Може би е с кофти заглавие: една-две редакции ... пак нищо.
Брех, че що не го четат? Поне някой няма ли да го коментира, да се заинтересува, мчи да - ще провокира дискусия и ще се породи всеобщ интерес. Ей сега му е майката някой да пусне коментар. Чакаш, никой нищо не пуска. Поста ти се мъдри все по-надолу в началната страница на блог бг, и все още със скромните "Прочетен: 5 Коментари: 0"
Времето изтича ... постът ти вече е сред последните ... брех, един коментар ще ме спаси ... и идва гениалната мисла:
Абе, аз не мога ли самичък да си коментирам поста?


Редно или не, тия мисли се мотат из главата на търсещите слава блогери. То хубаво, рекъл си, не че е почтено, ама айде. Почваш пускаш си коментарче от сорта: "по-хубаво нещо не съм чел", "принципно си прав, но може да се мисли и по друг начин", "страхотно, то тва е много яко" и тъй нататък. Гот ама като си пускаш коментари поне се направи на анонимен

image




някак си аз трудничко си обяснявам що ли grosstar си пишат представяне, и после самички си се питат къде могат да се доквалифицират в уменията с оръжие. Съвсем между другото адреса го има в началото на поста. То всъщност вижте преди да са го редактирали:
http://grosstar.blog.bg/viewpost.php?id=2762



Тагове:   Да,   не,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. idiot - опа
20.04.2006 14:24
коментарът вече е изтрит от блога на grosstar
цитирай
2. don - абе
20.04.2006 14:30
тоя пич се е объркал. Забравил е да излезе преди да почне да си се интересува сам от собствените обяви.
Ама е скромен, де - можеше да напише "Ааа, страхотни сте, великолепни! Сигурността преди всичко, СОТ форевър!"
цитирай
3. dinka - :))))
20.04.2006 14:32
Много е весела цялата тази история.
Аз обикновено също пиша коментари към моите постове, но само ако имам какво да добавя към нечий друг ха ха ха :)
Важното е да сме позитивни!
цитирай
4. viki02 - идиот
20.04.2006 14:38
Ти си за данъчен агент, не са ли ти го казвали?
Яко, брат ми, ма даже не те познавам!
цитирай
5. geo - Хубава история,
20.04.2006 14:45
както обикновено, но този постинг не е бил на главната страница, поне според системата. Ако е бил, значи ще се караме с модераторите :-))
цитирай
6. idiot - е това не знам
20.04.2006 14:59
аз случайно си се мотах из нета, и понеже обикновено преглеждам всички нови блогове го намерих там. нямам идея дали е бил на началната страница.

ааа, ако съдиш по "постът ти се води в `избраните` и се види" до това изречение просто ме доведе фабулата. все пак поста си има общоблогерско значение и житейският пример е просто за тежест
не съм видял блога на grosstar в избрани. пък и ако ще се караш на модераторите поне не ме споменавай - все пак не искам като видят мой пост да си кажат "аха, ти ли си гугутката дет ни наака отношенията с шефа, я сега да ти видим поста, че друг май няма да може" ;-)
цитирай
7. анонимен - :-)))))))))))))))))))
20.04.2006 15:20
наистина идиотско :-))))))))0
цитирай
8. viki02 - хаааааааааааааааааа
20.04.2006 15:29
Извинявай, ама само като ти видя заглавието и избухвам в неспирен смях, съседите се чудят! Тя случката случка, обаче как си я издокарал...
Чекай да ти пусна един глас. Няма ме...
цитирай
9. nayka - гласове
20.04.2006 19:19
Един глас за снимката. На младини ли си там?
цитирай
10. sowhat - за него
20.04.2006 19:45
не знам ама ти определено я трепеш.и то с динамит. я сопри се малко ,че им дай въздух на тия спамерчета.тъкмо се втурнат да избуяват и ти клъц, земеш че им резнеш крилцата...и айдееееее после нямало ангели .ми няма ми.като има идиоти дето да им пречат да виреят )))
хвала на таквизи другари ,викаше един през време оно !
цитирай
11. nayka - ами,
20.04.2006 20:38
Хич не се плаши с татово време, тогава "идиотите" не вирееха. Кой ще ти пусне "пръднята" на бял свят? Освен ако не изхвалиш Тато, ама това е гъвкав ход, кой се усети, усети! И Блага Димитрова писала сталинизирано, ама само, за да запази позиции.
цитирай
12. viki02 - идиот
23.04.2006 03:34
Наистина ли си роден доносник? Като се замисля, що пък не... Ти какво ще кажеш
цитирай
13. анонимен - да не се засегнеш сега
24.04.2006 02:35
Изследваме теорията на вероятностите. Хубаво е,че те има. Поеми критиката лице в лице. Е, малко е грубичко.
цитирай
14. viki02 - Забравих
24.04.2006 02:37
...да се логна.
цитирай
15. kableshkov - 00
24.04.2006 16:11
Все пак не си е отговорил.
цитирай
16. idiot - доносник?
25.04.2006 11:31
що бе вики? мчи доносът предполага тихомълком да наковеш някоко пред друг дето може да му навреди. аз го правя най-открито. е, преди малко каблешков предложи да открием категория клюки и да си блогвам там, ако приравним моите творение към жълтата преса нима жълтите вестници са доноснически за т`ва, че ръсят всякакви работи за известни личности? ми не това си е клюкарщина, папаращина, досадничество ама не и донос. Тъй де!
е, приех критиката
за каблешков: бре душко, туй че днес не съм се логнал да си видя блогчето не значи, че сте се отървали от мене. за разлика от тебе аз отговарям на постовете си
цитирай
17. kableshkov - 01
28.04.2006 22:05
Имах предвид, че пичът от цитирания блог не си е отговорил на собственото запитване за адреса :айде помисли и може да питаш, после пиши, че стават грешки:
Не виждам кой ти дава право да ми правиш забележки дали отговарям или не на коментарите, пак помисли и ще видиш, че има Лични съобщения, които, о, изненада (!)ползвам - вярно, че не винаги, за да отговоря на коментари за мои постинги с цел раздел коментари да не се превръща в безкраен диалог, който само "тежи" на общата картина.
Други забележки ако имаш конкретно към мен, а не към писанията ми, пиши ЛС, моля!
цитирай
18. nayka - защо тия тайни
04.05.2006 03:51
Ако ще се коментира темата за какво са тия тайни не разбирам. Не сме ли тук на всеобщо обсъждение и оплюение?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idiot
Категория: Други
Прочетен: 1482785
Постинги: 19
Коментари: 470
Гласове: 668
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930