Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2006 13:25 - Дървата нацепи ми, ама ако може в рими
Автор: idiot Категория: Други   
Прочетен: 10402 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 11.05.2006 16:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Въх, направо ми примътня пред очите. Уф, ша връщам … ориг … мбрлюммм … уф, глътнах си го. Храч … плюв … бля, кво е туй недодъвканото … Ах, направо ще ми изскочат комбалите и ще се лепнат за монитора от болка. Е, те т`ва си е качествен главобол от понеделник вечерта та чак до днеска. Ама направо ме цепи главата. Не знам що цепежа яко се засилва само щом припаря до секция “Изкуство”. Абе направо чувам как ми се търкалят цепениците из главата, то вярно, че има доста място ама бива ли така да кънти.

 

Кат попритворя очи и ме зацепва на равни ритми … направо кат попфолк парче ма блъска. Е сега вече разбрах к`во значи да те “цепи главата” сякаш със топор ма удрят.

 

Ъ? С топор бе, не знайш какво е топор? Ми … брадва … да бе, като тая:


image 

Е, кво като е начервосана и с цайси, (такваз снимка намерих) все си е сатър за сечене. Ох, пак ма зацепи кат са сетих. Направо кат ръждива секира от средата на миналия век ма сиче.

 

Уф, между двата пристъпа се присещам, чак прозрение ми идва. Маани, маани това интернет свободата е голяма работа. Ма, направо аз предвиждам бум в общата култура на целокупното население и див ръст в сферата на изкуството. Въобще не е кат “навремето” да правиш мили очи на партийния секретар, да се надяваш директора да не те нахока, че вместо да бачкаш драскаш с химически молив по народната амбалажна хартия и накрая голямата ти награда, Мичето да ти препечата стиховете с всичките ти правописни грешки и съкращения на заводския стенвестник. Простащина, пък твърдяха, че имало изкуство. Изкуство гранули я виж днеска, туй интирньетъ – има място за всички … хай, влазяйте. Знайни и незнайни творци, поети, писатели, сценаристи и всякакви други вече могат свободно да ни просвещават и обогатяват духовно. Кво? Ама, няма не искам. Брех, неблагодарна младеж. Ти го учиш то са дърпа. Мчи, да! Е, има си някои дребни перипетии пред твореца от ланшния век ама с малко упоритост се преодоляват. К`ви ли? Аз понеже съм простоват люд обаче мнооо обичам изкуството рачих да помогна на всички низвергнати във времето творци. Аха, ще напиша кратко ръководство за начинаещите в интернет пространството творци на средна и преклонна възраст, които вече свикнаха, че интернет няма нищо общо със старчески интернат, но все още се сблъскват с някои дребни проблеми по пътя към всенародното ограмотяване, признателност, любов и вековна слава. Трудно се става творец ама триж по трудно е да станеш интернет творец особено ако още се чудиш защо дистанционното на компютъра има само две копчета и е хванато с кабел.

 

Ми първо трябва да отвикнеш да викаш на отрочето “Мъ, ни гледай тиливизуръ ут толкуз блиску!”, да … става въпрос за “оня” телевизор в неговата стая със странната малка пишеща машина отпред и онова безполезно пързалящо се нещо. Аха, същото дето е вързано с въженце да не се загуби

 

На второ място предполагам схващаш, че омазаните тетрадки, които мъкна толкова години в синята престилка вече не вършат работа. А, ти вече знаеш?  … пробва?! Ама не! Не, не става ако ги пъхнеш в дупката за дискетата … няма да се качат в интернет.

 

Ясно ти е, че въпреки унижението ще трябва да се оставиш във вещите ръце на пъпчивия тийнейджър, който живее у вас. Що? … е, няма как! … добре, ти ша са оправиш ли сама с интернета? … е, тогава единствената възможност ти е пъпчивия тинейджър. Е, ще се посмее малко няма как. … Да, то по принцип се очакваше … Ми така е с днешната младеж – не разбират от изкуство… Айде, моля ти се, забий му два шамара да спре да се хили, че имаме още работа.

 

Трябва да си направиш страница … да, бе ясно, че имаш много творби … добре де! Съгласих се – стигат за цяла книга. … абе в интернет ти трябва страница … ясно, че са много … ще се съберат … уф, що не ги публикуваш в блог … естествено! Ама, разбира се, че е по-голям от страница … ама направо е като националната библиотека… радвам се, че ще ти стигне за всички творби.

 

Такаааа… почти сме готови, сега остана само едно да се запознаеш с читателите си … еми, младежи са да … е, ти помниш ли колко месеца ти отне да се научиш, че за  да точиш от интернет няма нужда да пускаш водата в банята … то затова повечето ти връстници ако не хранят червеите още се учат. Ама разбира се, че си по-умна все пак ти си творец! …

 

Ъ? Кво? Смеят ли ти се? Е, ама ти какво очакваше …

 

Уф, извинявай ама пак ме зацепи главата. Да, бе знам, че си ми благодарна ама моля ти се не ме целувай. Не! Недей! Боли ме главата!

излезе и втора част тук



Тагове:   може,   нацепи,   Ми,


Гласувай:
0



1. viki02 - ей, idiot
11.05.2006 13:45
Дано не опреш до мен, тръпки ме побиват от сега. Хубав изказ...:), определено. Съвсем сериозно!
цитирай
2. viki02 - човече
11.05.2006 13:50
...харесва ми как владееш езика, и анонимното ти стихче-коментар, много добро.
Все пак нека има СВОБОДА. Моля те!
цитирай
3. анонимен - Такова вдъхновение получих вследствие удара с брадвето, че съм изумена от продуктивността си!
11.05.2006 15:04
..нас Боже опази
от страстните куплети
душата ни спаси
че сме пуберИтети
Секирата ни трясна
опитваме се ние
една идея свястна
във нея да открием
с таз еротична поза
момата ни побърка
без пошлата й проза
светът ни ще помръкне
че свети тя за нас
като пресветъл пример
какво да не четем
и как се бълват рими ....

да бъдеш поетеса
тук иска се призвание
и творческа нагласа
не голо пожелание
не зная откъде
идеите си вземаш
но хайде разбери
че много се превземаш
навярно ти се иска
ти нещо да ни кажеш
на нас пък ни се писка
щом постинг нов покажеш
наистина за фолка
"талантът" ти е годен
спести ни тази болка
със тебе спор да водим
че твойте думи прости
и твойте празни рими
крадат от мойто време
за стихове любими

ако ти се разкрия
страхувам се сега
че твоята помия
във миг ще понеса
че пишеш бързо ти
навярно в речник гледаш
с пръст търсиш римите
и бързо ги напридаш
но знаеш ли как страшно
от "поетеси" празни
ме хваща гняс и бясно
ме карат да се дразня?
защото нямат мисъл
дори и нямат чувство
а само размирисан
стремеж за псевдо-изкуство

не думай ти говориш
за красота естествена?
посмяваш и да спориш,
талант да си приписваш?
недей да ме разсмиваш
и устни не пъчи
гърдите си прикриваш
и криеш си очи.
и може би ти искаш
различна днес да си
но пък хич не ти стиска
да се погледнеш ти
да прочетеш сама
бълвоча що "твориш"
от себе си сега
нас да освободиш
цитирай
4. dinka - Посвещение до автора:
11.05.2006 16:12
Много благодаря за това, че го направи...
Направи го пак!
И пак... И още...
А ние ще помагаме с каквото можем. Дори си мисля, че ще е готино ти уважаеми, за всеки един от нас да напишеш по нещо! На мен ще ми допадне, моя блог да бъде възхвален в твоя! ха ха ха :)
А в момента мисля с какво точно да привлека вниманието ти :)
!!!!
Сетих се... сега ще кача малко пресни снимки в блога на първата котка блогър.
Можеш да го откриеш на debel.blog.bg
цитирай
5. анонимен - уф
11.05.2006 16:14
не знам как ще го приемат всички, колкото до дебелия котарак - ми дай да го видим това животинче аз от колко време врънкам за това
цитирай
6. debel - Dinka sam!!!
11.05.2006 16:14
Имам важно съобщение... сега влязох на дебелия с регистрацията за да кача малко снимки... Негови...
И получих на личните една сочна псувня от автора на този блог:

http://venci.blog.bg/

Ако ти хареса - предостъпвам ти авторските права ха ха ха :)
цитирай
7. анонимен - мдр
11.05.2006 16:20
аз доста обичам котки (в смисъл живи, все пак не съм Алф) дори имах един много готин чисто бял котарак с баща сибирец и майка сиамка


цитирай
8. dinka - Снимките
11.05.2006 16:36
Снимките на дебелия котак, на Малкия тигър от Стефан Караджа, познат още и като Кръстникът в района на стадион"Герена" вече са качени :)
Enjoy!
цитирай
9. idiot - ха,ха
11.05.2006 16:40
заслужава си да се видят
цитирай
10. анонимен - излезе втора част
11.05.2006 17:00
http://idiot.blog.bg/viewpost.php?id=3608 или просто ползвайте линка по-горе
цитирай
11. nightlight - halo halo
28.06.2006 20:32
Ни е олиго фриендско ние никак дажко ма са не66о и Меан зА Да ма ЦЕпи Из ОнаЗ умНАта КуТиикА каТ ПРо$етоХ маСоВАта ГлаВИРЕзницА КАт СеАкирка грозна с Пъп4и4ки ма са засегна 6тот маи на 09 юни ги навърших 14 одинки и дори да пораСтвам не мисля да се ограни4авам с идиотските исзпълнения в Голямата кутия за брадвенца,секири, се4ива мозъчни и др мислени спорове:) Аи ако 6те ваши4ко вели4ество да поскиорца nightlight.blog.bg ili mai be6e illsion.blog.bg ne6o takwoz aide ma ne shwanah na oi da prq поздрави? $$$444ао
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idiot
Категория: Други
Прочетен: 1479668
Постинги: 19
Коментари: 470
Гласове: 668
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031