Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2008 10:34 - Банката праща нещо повече от пари
Автор: idiot Категория: Други   
Прочетен: 10279 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 30.11.2008 11:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Мама е болна. И е далече - чаааак в чужбина. Абе, не знам какво и има, пък и не е много удобно да се говори за това. Абе на някакъв купон май нещо се закачала с някави Лимон брадърс или нещо такова, хванала някакви ипотечки - ... - Е, не те е срам. Тя не е такава жена! - ... - Не, мама не е на гурбет тя си е чужденка. Тя там си живее, в чужбина. - ... - Аааа, аз съм просто селско момиче и тука си кротувам, че в последно време хич не са хубави работите в нашето семейство. Завихри се някакъв гнусен грип и яко ни тресе. Вече няколко роднини даже се споминаха. Бе, грозна работа. Братовчедите от Хамерика ги друса вече година и нещо. Нас тука ни лашна има няма преди месец - два. Е, никоя не е ритнала камбаната още пък и ние тука понеже сме малко грозновати не ни канят по приеми в чужбина и не сме се закачали с иностранни ергени. - ... - Их, пък и ти! Е, разбира се и аз си имам малко ипотечки, то кой няма ама моите не са бацилоносителки. То с толкоз клиенти дето обслужвам на ден как да не хвана ипотечки. Имам, че и потребителски имам, и фирмени, ама са ми добре. Е, пощим са от време на време с колежките ама не е болка за умиране. То сега и без това като мама ни резна финансирането нямаме много пари да са ухарчваме и кво да правим пощим са и доим кравите. - ... - Е, как кои крави! Нали ти казах селско момиче съм. Доя крави, дера кожи такива работи. Е, ся преди месец като се вдигаше лихвата на международния пазар дигнах и аз, верно сега пада ама кой да ти чете вестници у наше село и клиентите плащат. Ох, пак се сетих за мама. Трябва да и пратя пари, че да закърпи бюджета за зимата. Зема пак да вдигна лихвите по кредитите ли ... - ... - Бе то и ти си прав - ще кажат, че ми липсва въображение. Може да увелича таксите. - ... - Е, имам си оправдание - гледай как хвръкнаха ликвите по депозитите, ти да не мислиш, че ми е лесно да плащам по 8-9 процента, че на всичкото отгоре оня цербер БНБ ми иска по 12 % от тия пари да седят при него ... - ...?!?! http://www.investor.bg/?cat=5&id=72342 - Ама, ти сериозно ли? БНБ намали МиЗеРията (МЗР минимални задължителни резерви). Мчи то от утре. Бреййй, как ще зарадвам мамаааа - ... - абе кви глупости плещиш бе! Каква българска икономика, к`во кредитиране, к`ва гара, к`ви пет лева. - ... ?+@###^& !!! - Абе много важно, че и българската икономика ще я затресе финансовата и икономическа криза. Виж ся да ти обясня МОЯТА гледна точка: аз крави имам ли? Имам - начи ще пия мляко. Овце имам ли? Имам. Начи ще дера кожи. Пък като се освободи някой и друг лев го пращам на мама в чужбина. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Що е то: Минимални задължителни резерви (МЗР): процент от привлечените средства, разбирай твоите и моите пари на депозит, които банките са длъжни да поддържат при БНБ. Идиотски коментар: По принцип привлечените средства би трябвало да се връщат обратно в икономиката под формата на кредити. Все пак това е работата на банките да вземат пари от едни хора, които ги имат и да ги дават на други, които ги нямат. Когато БНБ увеличава МЗР на практика свива възможността на банките да кредитират т.е. ако банката привлече 100 лв на депозит, БНБ задължава 12 лв от тях да стоят блокирани. Интересно ми е обаче след като в последните няколко месеца почти всички банки у нас така затегнаха кредитирането, че е по-вероятно да удариш шестица от тотото отколкото да получиш ипотечен кредит, какво аджеба смятат нашите банки да чинат с тоя кажи речи 1 000 000 000 лева? Идиотска анкета: Какво ще правят банките с освободените от МЗР пари: а) ще раздават мощно кредити на потребители и фирми за да цъфти и процъфтява българската икономика б) ще ги сложат на спестовен влог на 9 процента щото вече взеха сами да си вярват, че това е възможно най-доброто приложение на пари по време на финансова криза в) ще ги пратят на мама в чужбина като коледен подарък пък като нас ни лашне яко кризата догодина с депозитите и лихвите ще си купуваме студена вода



Гласувай:
0



1. viki11 - Ще видим дали още те харесвам. В т...
30.11.2008 10:37
Ще видим дали още те харесвам.
В точен момент се появи. Както винаги.
Но аз си мисля други неща.
цитирай
2. анонимен - Wow!
30.11.2008 10:39
Изключително се радвам да те видя отново! :-)

viki11, яж ми хуя!
цитирай
3. idiot - ооо, радост и за моите очи
30.11.2008 10:42
отдавна не сме се виждали, бях се затъжил и аз за вас. То не че аз не ви хвърлях по едно око от време на време. Бе то можеше още да си кротувам пред монитора и да не барам клавиатурата ама то много глупости в последно време бе ... че и мира нямаш онлайн - офлайн все глупости. И нямаше да ме е яд толкова ама за цялата трътка на нас ще дадат сметката
цитирай
4. viki11 - Че злика ти на твоето хуй ли му вик...
30.11.2008 10:45
Че злика ти на твоето хуй ли му викаш!!:)))))))))))))))
цитирай
5. viki11 - Кая сметка ще ти дадат пък на теб, ...
30.11.2008 10:47
Кая сметка ще ти дадат пък на теб, идиот?

Онлайн, офлайн? Това пък какво ще искаш да значи?

Не си в старата си форма, но сигурно зависи от отсъствието в този блог. Ся шсе пренастроиш.
цитирай
6. idiot - Извинети
30.11.2008 10:47
ама аз закусвам
цитирай
7. анонимен - idiot,
30.11.2008 10:59
това, което казах на viki11 е "Добър ден", а това което тя ми отговори е "Добър ден".

Това е нещо като това ти да си тук. Разбираш ли ;-)

Поздрави
цитирай
8. idiot - оу извинете
30.11.2008 11:03
аз малко понеже живях като дивак в отшелничество и съм позабрабил обноските на отбраното общество. Бе чудех се в духа на наште дългогодишни взаимоотношения и изключително изтънчения ти блогерски стил дали би ми предал няколко урока по светско държание?
цитирай
9. анонимен - Ще те запозная с удоволствие
30.11.2008 11:05
с прекрасната малка фея lafillette, стига да имаш желание да изпиеш една бира в приятна компания :-)
цитирай
10. idiot - аз винаги съм готов
30.11.2008 11:07
да се запозная с нови люде особено ако се вписват в описанието "прекрасна малка фея"
цитирай
11. idiot - абе Вики
30.11.2008 11:07
ти що си си сменила цифричките?
цитирай
12. idiot - бе що нямам
30.11.2008 11:12
редове не ми работи ентера?!? или просто съм идиот
цитирай
13. анонимен - Копеле,
30.11.2008 11:16
идиот си!
цитирай
14. viki11 - . . . Или блогер. Ами, идиот, питай ...
10.01.2009 17:16
...Или блогер.


Ами, идиот, питай злика. Вие по-добре знаете.

А аз знам, че от кухнята на блог.бг започнаха да ме заплашват, да ми провалят блога, изгониха чужденците с псувните си. Те знаят български заради братя Аргирови.
Изнудване да направя рожденния ден на братя Аргирови и да своднича на лудите да се изтряскат с тях. Няма значение той... направо с ... тях. Не правят разлика.

И в крайна сметка, идиот, по-добре да ми дойдат да ми го турна... вибратора в дупчицата, като на злика. Отколкото да занимавам братя Аргирови с това.
Те няма да издържат на езика им и нивото. АЗ се справям.
Просто просташко пространство и реших да не меся дуета!
А ти що избяга като идиот?
Щото не се знае къде още пишеш. Абе, подозира се, да нсе лъжем.
цитирай
15. анонимен - viki11,
11.01.2009 00:46
влюбен съм в теб!
цитирай
16. viki02 - Забелязала съм при наглите термина ...
27.10.2009 12:09
Забелязала съм при наглите термина любов е все едно за марсианците вибратора, произведен за земни цели. Като отглас на способностите на мъжете.)))
А твоята наглост ражда повръщане, не любов. Лицемерието ти няма равни, нали. И защо толкова се гордееш с него?
цитирай
17. viki02 - ти що си си сменила цифричките? ...
27.10.2009 12:09
idiot написа:
ти що си си сменила цифричките?


А ти защо пишеш анонимно?
цитирай
18. viki02 - Ти си доказателство, че умните хора ...
27.10.2009 12:13
Ти си доказателство, че умните хора отстъпват на добрите.)))))))))))
Особено в моите очи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idiot
Категория: Други
Прочетен: 1482192
Постинги: 19
Коментари: 470
Гласове: 668
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930